Koronavirustilanteen vaikutus CardPlussan toimintaan

Päivitetty 18.3.2020 klo 14.00

Olemme seuranneet koronaviruksen etenemistä ja noudatamme sekä THL:n että viranomaisten antamia ohjeita ja olemme tehneet muutoksia toimintaamme keskittyen varmistamaan työntekijöidemme terveyden ja turvallisuuden sekä turvaamaan asiakaspalvelumme ja tuotantomme toiminnan.

Kaikki työntekijämme, joille on mahdollista, ovat siirtyneet etätöihin sosiaalisten kontaktien vähentämiseksi. Myyntitiimimme käyttää asiakaskontakteihin etätyövälineitä; puhelinta, sähköpostia ja Teams-kokouksia. Tuotannon toimivuuden varmistamiseksi olemme laatineet toimintatavat, joilla pyrimme estämään viruksen leviämisen. Tällaisia ovat mm. työskentely kahdessa vuorossa ja etäällä toisistaan ja ulkopuoliset vierailut on kielletty. Seuraamme terveyttämme ja emme tule työpaikalle, jos olotilassa on pienikin muutos.

Koronavirus saattaa vaikuttaa joidenkin tuotteiden saatavuuteen ja tähän olemme varautuneet nostamalla varastomääriämme turvataksemme mahdollisimman hyvin tuotteiden saatavuuden. Olemme toimitusketjuumme jatkuvasti yhteydessä ja seuraamme tilannetta aktiivisesti.

Asiakaspalvelumme ja myyntimme toimivat normaalisti, palaverit pystytään hoitamaan etätyökalujen avulla ja tilaustenkäsittely hoidetaan tavanomaisin keinoin yhdessä kuljetusyhtiöiden kanssa.

Pidetään yhdessä toisistamme huolta ja tuetaan kotimaista työtä.

Mikael Strang
CardPlus Oy
Toimitusjohtaja

Katso myös

Henkilökortti on tärkeä osa nykyaikaista työelämää

05.11.25
Henkilökortti ei ole vain muovinpala, vaan olennainen osa turvallista ja sujuvaa työpäivää. CardPlussalla henkilökorttituotannosta vastaava Ari-Pekka Kantola tietää, miten hyvin suunniteltu henkilökortti tukee yrityksen turvallisuutta, tunnistautumista ja brändiä – ja miksi sen laatuun kannattaa panostaa.

Huollon asiantuntija Ari Karjalainen pitää korttitulostimet toimintavarmoina

21.10.25
Kun korttitulostin pysähtyy, pysähtyy usein myös asiakkaan arki. CardPlus Oy:n huoltoteknikko Ari Karjalainen tietää, miten tärkeää on, että laitteet toimivat silloin, kun niitä tarvitaan – ja että apu on lähellä, jos ongelmia ilmenee.

Suomalainen työ – luotettavuus, joka näkyy myös kortissa

01.10.25
CardPlussalla suomalainen työ nähdään lupauksena siitä, että sovituista asioista pidetään kiinni ja työ tehdään huolellisesti. Kun asiakkaamme tietävät, että palvelu tuotetaan Suomessa, he tietävät myös, että olemme helposti tavoitettavissa ja reagoimme nopeasti. Se on osa suomalaista palveluidentiteettiämme.

Ota yhteyttä, vastaamme pikimmiten!

Seuraa meitä somessa

© 2025 CardPlus Finland