Miten Lompakko ladataan?

Lompakko- mobiilikortti toimitetaan tekstiviestillä: saat puhelimeesi linkin, josta kortin voi käydä latamaassa. Linkki ohjaa sinut puhelimesi käyttöjärjestelmän perusteella oikeaan sovelluskauppaan. Ota aktivointikoodi talteen ja käytä sitä, kun avaat Lompakko -sovelluksen ensimmäisen kerran. Lompakko -sovellus kysyy aluksi myös sähköpostiosoitettasi Palauta-toimintoa varten, jotta saat myöhemmin ladattua sovelluksen myös toiseen puhelimeen, jos puhelimesi vaihtuu, katoaa tai hajoaa tai jos puhelinnumerosi vaihtuu. Sähköpostiosoite kannattaa siis rekisteröidä sovellukseen! Mitään tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Millä puhelimen käyttöjärjestelmillä sovellus toimii?

Lompakko-sovellus toimii iOS, Android ja Windows Phone -käyttöjärjestelmiä käyttävissä puhelimissa.

Mitä, jos olen saanut kortin puhelimeen, jonka käyttöjärjestelmä ei ole tuettu?

Mobiilikorttia ei siinä tapauksessa voi ottaa käyttöön, joten puhelimeesi saapuneen tekstiviestin voit jättää huomiotta ja poistaa sen. Ota yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon saadaksesi tilalle perinteisen muovikortin.

Huomasin, että olen ilmoittanut väärän puhelinnumeron. Kuinka voin saada kortin oikeaan puhelinnumeroon?

Ota yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon ja saat latauslinkin ja koodin tämän jälkeen tekstiviestitse oikeaan puhelinnumeroon.

Puhelimeni hajosi. Miten saa Lompakossa olevan kortin siirrettyä uuteen puhelimeen?

Voit käyttää Lompakon Palauta-toimintoa palauttaaksesi korttisi. Palauta-toiminto tulee aktivoida jo vanhassa puhelimessa, jotta se toimii uudessa. Jos olet jo ehtinyt vaihtaa puhelimesi, eikä Palauta-toimintoa pysty enää aktivoimaan vanhassa puhelimessa, ota yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon.

Mitä, jos puhelimeni katoaa?

Otettaessa korttia käyttöön kehottaa sovellus rekisteröimään sähköpostiosoitteen kortin palautusta varten. Rekisteröimällä sähköpostiosoitteen voit tarvittaessa myöhemmin palauttaa kortin uudelle puhelimelle. Samalla kortti poistuu vanhasta puhelimesta. Jos et ole rekisteröinyt sähköpostiosoitetta eikä Palauta-toimintoa pysty aktivoimaan, ota yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon.

Yritän palauttaa korttia uuteen puhelimeeni, mutta en saa uutta koodia tekstiviestinä?

Mikäli olette puhelimen vaihdon yhteydessa palauttaneet Lompakko –sovelluksen omasta backupistanne, niin poistakaa se sovellus ja ladatkaa sovellus suoraan oman käyttöjärjestelmänne sovelluskaupasta.

Ota yhteyttä, vastaamme pikimmiten!

Yhteystietosi:

© 2024 CardPlus Finland