Lompakko- mobiilikortti toimitetaan tekstiviestillä: saat puhelimeesi linkin, josta kortin voi käydä latamaassa. Linkki ohjaa sinut puhelimesi käyttöjärjestelmän perusteella oikeaan sovelluskauppaan. Ota aktivointikoodi talteen ja käytä sitä, kun avaat Lompakko -sovelluksen ensimmäisen kerran. Lompakko -sovellus kysyy aluksi myös sähköpostiosoitettasi Palauta-toimintoa varten, jotta saat myöhemmin ladattua sovelluksen myös toiseen puhelimeen, jos puhelimesi vaihtuu, katoaa tai hajoaa tai jos puhelinnumerosi vaihtuu. Sähköpostiosoite kannattaa siis rekisteröidä sovellukseen! Mitään tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.
Lompakko-sovellus toimii iOS, Android ja Windows Phone -käyttöjärjestelmiä käyttävissä puhelimissa.
Mobiilikorttia ei siinä tapauksessa voi ottaa käyttöön, joten puhelimeesi saapuneen tekstiviestin voit jättää huomiotta ja poistaa sen. Ota yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon saadaksesi tilalle perinteisen muovikortin.
Ota yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon ja saat latauslinkin ja koodin tämän jälkeen tekstiviestitse oikeaan puhelinnumeroon.
Voit käyttää Lompakon Palauta-toimintoa palauttaaksesi korttisi. Palauta-toiminto tulee aktivoida jo vanhassa puhelimessa, jotta se toimii uudessa. Jos olet jo ehtinyt vaihtaa puhelimesi, eikä Palauta-toimintoa pysty enää aktivoimaan vanhassa puhelimessa, ota yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon.
Otettaessa korttia käyttöön kehottaa sovellus rekisteröimään sähköpostiosoitteen kortin palautusta varten. Rekisteröimällä sähköpostiosoitteen voit tarvittaessa myöhemmin palauttaa kortin uudelle puhelimelle. Samalla kortti poistuu vanhasta puhelimesta. Jos et ole rekisteröinyt sähköpostiosoitetta eikä Palauta-toimintoa pysty aktivoimaan, ota yhteyttä kortin myöntäneeseen tahoon.
Mikäli olette puhelimen vaihdon yhteydessa palauttaneet Lompakko –sovelluksen omasta backupistanne, niin poistakaa se sovellus ja ladatkaa sovellus suoraan oman käyttöjärjestelmänne sovelluskaupasta.
© 2024 CardPlus Finland