Koronavirustilanteen vaikutus CardPlussan toimintaan

Päivitetty 18.3.2020 klo 14.00

Olemme seuranneet koronaviruksen etenemistä ja noudatamme sekä THL:n että viranomaisten antamia ohjeita ja olemme tehneet muutoksia toimintaamme keskittyen varmistamaan työntekijöidemme terveyden ja turvallisuuden sekä turvaamaan asiakaspalvelumme ja tuotantomme toiminnan.

Kaikki työntekijämme, joille on mahdollista, ovat siirtyneet etätöihin sosiaalisten kontaktien vähentämiseksi. Myyntitiimimme käyttää asiakaskontakteihin etätyövälineitä; puhelinta, sähköpostia ja Teams-kokouksia. Tuotannon toimivuuden varmistamiseksi olemme laatineet toimintatavat, joilla pyrimme estämään viruksen leviämisen. Tällaisia ovat mm. työskentely kahdessa vuorossa ja etäällä toisistaan ja ulkopuoliset vierailut on kielletty. Seuraamme terveyttämme ja emme tule työpaikalle, jos olotilassa on pienikin muutos.

Koronavirus saattaa vaikuttaa joidenkin tuotteiden saatavuuteen ja tähän olemme varautuneet nostamalla varastomääriämme turvataksemme mahdollisimman hyvin tuotteiden saatavuuden. Olemme toimitusketjuumme jatkuvasti yhteydessä ja seuraamme tilannetta aktiivisesti.

Asiakaspalvelumme ja myyntimme toimivat normaalisti, palaverit pystytään hoitamaan etätyökalujen avulla ja tilaustenkäsittely hoidetaan tavanomaisin keinoin yhdessä kuljetusyhtiöiden kanssa.

Pidetään yhdessä toisistamme huolta ja tuetaan kotimaista työtä.

Mikael Strang
CardPlus Oy
Toimitusjohtaja

Kiinnostuitko palveluistamme?

Tutustu palveluihimme nettisivuillamme tai ota yhteyttä, katsotaan yhdessä sopiva tuote tarpeisiinne.

Yhteystietosi

© 2019 CardPlus Finland